Barbelle
Despite not getting on with each other anymore, Toronto-based pop stars Alice and Veronica must make more music.
Alveronica Is Breaking Up
Alice and Veronica try to tell band manager Karen that they've broken up as a band and a couple. They soon learn that breaking up is not an option.