Batman: The Animated Series
Batman must clear his name of the evil Man-Bat who is mistaken for Batman and terrorizing the city.
The Joker challenges Batman to find him and the three important citizens he's kidnapped.
The Joker uses a deadly laughing gas that turns the population of Gotham into crazed fools.