Baylen Out Loud
Follow the journey of Baylen Dupree, a young woman living with Tourette Syndrome. Despite her daily challenges, Baylen, her family, and long-term boyfriend aren't afraid to laugh and embrace the chaos that makes their everyday lives unique.
"I Have Tourette's Stupid!"
Baylen Dupree is a young adult living with Tourette Syndrome and it impacts every aspect of her life and the lives of her parents and five siblings.
Baylen travels to Texas for a Tourette convention, but her tics threaten to overpower her big moment.
After suffering a terrifying tic attack, questions are raised about Baylen's ability to live on her own.
Baylen and Colin move in together, but outside forces halt everything. Colin's surprise at Baylen's birthday party royally backfires.