BBQ Pit Wars
Georgia Harvest Fest and BBQ Championship
The competitors focus on pork at the Hawkinsville Harvest Fest and BBQ Championships.
Everyone is in high spirits rolling into sunny Florida for the Smokin' Flamingo BBQ Festival.
The pitmasters head to Thomaston, Georgia, to compete in the Smoke on the Water BBQ Festival.