Bed Friend
Popular office worker Uea Anol (James Supamongkon Wongwisut) butts head with the abrasive cad King Kunakor (Net Siraphop Manithikhun). After a company drinking session leads to an unexpected fling, they vow to keep their relationship a secret and ensure it stays purely physical. Cupid, however, has other plans. Will rivalry give way to romance for these uneasy bedfellows? This 2023 BL-themed Thai movie was adapted from a novel by littlebbear96 and was directed by Cheewin Thanamin Wongskulphat.