Beforeigners
Oslo police officer Lars Haaland lands in the middle of a mystery: the arrival of time-traveling refugees.
The investigation leads Lars and Alfhildr to a multitemporal sex club where they begin to rethink the whole case.
Lars's daughter Ingrid, along with the other russ girls, do a stunt to promote the Ben Dover Express. This has unforeseen consequences.
As an anti-technology attack shakes the world, Lars's inner demons and Alfhildr's temper cause problems in the hunt for the Tjuvholmen killer.