Behind Every Man
Gia Casey
Raashaun Casey, aka DJ Envy, is a world-class radio host and producer who's syndicated in over 100 markets; this is the story of his other half, Gia Casey, who has persevered through incredible adversities during their nearly 20 years together.
Sabrina Parr
As NBA player Lamar Odom's fame grows, his personal life spirals out of control, until he meets the love of his life, Sabrina Parr, who gets him back on track.