Belle et Sébastien
The White dragon
When Belle and Sebastian hear about the legendary white dragon hiding in the mountains, they set off on an adventure to find it!
When Sebastian is fed up with having to follow the rules and not being able to have fun with Belle, he decides to go live in the mountains.
When Sonny is too busy playing with Belle and misses his train, Belle and Sebastian will do everything they can to help Sonny.