Best Ed
Best Ed is a Canadian animated television series created by Rick Marshall and developed by J.D. Smith. The show chronicles the adventures of an excessively helpful and enthusiastic dog named Ed who everyone adores, and his best friend, Doug the squirrel, whom everyone calls "Buddy" but nobody likes. They live in their fictional hometown of Swellville. Best Ed was produced by 9 Story Entertainment and was animated in flash animation.