Between Love and Friendship
Rina Aizawa (Hotta Akane), a beautiful and wealthy young woman, seems to have the perfect life but feels unfulfilled. Constantly reminiscing about her school days, she often thinks about her former classmate Ren Ichijo (Izumisawa Yuuki). When they unexpectedly reunite at the same company, years after their school days, both are surprised by the lingering emotions that resurface. Despite Rina's rumored engagement and Ren's initial hesitation, they find themselves drawn to each other, rekindling a connection that was never fully explored during their school years. As they catch up and navigate their complicated feelings, Rina and Ren must decide whether they can transform their friendship into something deeper. This is a 2022 Japanese romance drama adapted from the novel "Between Love and Friendship" by Tokyo Calendar Web, directed by Ishii Yusuke.