Beyblade X
A young boy who aims to be a professional Beyblade player; he aims to get to X Tower, where professional Beyblade players gather.
After his teammates leave, amateur Blader, Robin Kazami, has no choice but to join the mysterious Blader X.
Multi-Colored Ambush
After revealing his true identity and forming Team Persona with Robin, Jaxon signs the new team up for a pro-selection match.
After their battle with the mega-popular Multi Nana-iro, Jaxon set his sights on a potential third member for Team Persona.
Now that they're officially pros, the hunt is on for Team Persona's Bey Sponsor, who will help them train and climb The X.
Now that Team Persona is officially sponsored by Komaba Sushi, the team is finally ready to battle at The X.
Instead of training, Robin, Jaxon, and Multi set off to Lion's Jungle to scout out their opponents, Team Zooganic, and see if they could gather any intel.