Beyond Time’s Gaze 2
In a shattered, post-apocalyptic world, the rules of survival have been rewritten by divine pollution. Xu Qing, a cold and resilient survivor, continues his relentless journey to grow stronger in a realm where gods stir and the environment turns against the living. Having survived the harsh wilderness, Xu Qing now navigates the treacherous waters of the Seven Blood Eyes sect. As he refines his spiritual cultivation alongside new allies, the stakes escalate, forcing him to confront deadly enemies, ancient mysteries, and the ever-present threat of divine corruption. In a brutal world where humans are treated like straw, can he carve out his own destiny? This is the second season of "Beyond Time's Gaze," adapted from the web novel of the same name by Er Gen.