BFF
The reunion at camp and more!
The Cry Babies Magic Tears have grown up and meet again in the Talent Campus as BFF's. While they are discovering all the corners of the Campus, they see a Jellie looking for help that opens a portal. Where will this portal take them? Join your best friends, the BFF's and find out!
Best Friends Forever and Campus Party
The BFF's visit every corner of the Magic Tears world looking for hints in order to fix what is going on. Will they get their friendship back together and be able to return to the Campus?
Rym is very hungry so he starts stealing the BFF food. Dreamy notices and covers for him so he doesn't get caught, while the girls look into the theif. Shadow, who knows everything, decides to create hints to betray Rym. Will the BFF's discover who the real thief is?
Jenna, Phoebe and Lala present themselves to be the Campus representative, but they heard Miss Collect talking about something that they don't agree with. What will the BFF's do to avoid being voted?
It is Halloween and Miss Collect wants to scare the BFF's with the story of an ex-Campus student, the ghost student! But, as they get to the bedrooms… they realise one of the girls has disappeared! What is happening on Campus? Is it the ghost student?
The BFF's find Miss Collect's end-of-year yearbook and decide to prepare the same one with photos of themselves. However, what if Shadow has messed up the plan? Will they manage to prepare the yearbook?