Big Burger Battle
Nice to Meat You!
Seven chefs enter the competition frying up a fast food favorite; in Burger Bucks, the chefs need to think outside the bun and things get personal in the Big Burger Elimination round.
Fast food heads south as five chefs serve up a Mexican classic; Burger Bucks heads to Vietnam and Big Burger elimination has more game play than usual.
It's sweet meets savory as four chefs compete in the Fast Food round; the burgers turn inside out in Burger Bucks and the chefs enter the Big Burger Battle.
The chefs really turn up the heat in fast food; beer and burgers unite in burger bucks and the chefs get their gobble, gobble on in Big Burger elimination.