Big Girls Don't Cry
Know Thyself
A rebel jumps the wall as a new girl enters campus; old friends huddle with their gang in hopes of winning the secret shed and with it, the right to rule the Vandana Valley campus.
Ready to Fight
A new drama teacher holds auditions for the annual play as love brews on campus; an important basketball game could seal the fate of two hearts.
A campus divides and loyalties are tested when a scandal erupts; temperatures soar further when boys visit for the anticipated Socials dance.
Secrets are spilled and students are tested when the girls head into nature for their class camping trip; a mysterious stranger cooks up a feast.
Tension mounts as the whole campus prepares for the 75th Annual Day event; Roohi tries to save her friendship with Jayshree; she instructs Veer to stay away.