Big Little Lies
Serious Mothering
Jane deflects Ziggy's questions; Madeline is outraged over a slight from Renata.
To get under Renata's skin, Madeline organizes a trip to compete with Amabella's birthday party.
Celeste prepares for a city-council meeting about Madeline's play; Jane meets with Ziggy's teacher.
Jane confronts Renata; Ed and Madeline discuss the lack of passion in their marriage.