Birds of Prey
Slick
Slick, an evil meta-human who can transform from solid to liquid, is hired by Dr. Quinn to kill the honest cops who stand in her way.
Detective Reese and Helena clash once again as they both hunt a serial killer who absorbs metahumans' powers.
Detective Reese asks Helena to infiltrate a gang of thieves; Barbara's relationship with Wade takes a serious turn.