Bite Club
Three years after a horrific shark attack tore Zoe and Dan apart, the detectives and ex-lovers are reunited to solve the murder of a woman who went missing years earlier, while a serial killer is lurking hidden in plain sight.
As Zoe and Dan investigate a savage murder with hundreds of potential suspects, Stephen demonstrates that he is willing to go to any length to have Amber.
As Zoe and Dan investigate the murder of a predator, Stephen interferes with evidence to prove his abilities as a detective with dire consequences.
A horrific murder puts Zoe and Dan in a race against the clock to stop the killer striking again, while Amber attempts to play matchmaker and puts Claire in Stephen’s sights.
A man is found floating in a sea pool with the case resonating profoundly for Zoe and Dan, while the serial murder investigation gets too close to Stephen forcing him into making a devastating move.