Black and White
Taped in front of a studio audience, Black and White is a provocative weekly comedy series, hosted by Christian Finnegan and Sherrod Small, that tackles the third rail of comedy and politics: race.
Profiling
Comedians and co-hosts Christian Finnegan and Sherrod Small breakdown racial profiling in the headlines. Jim Gaffigan and Charlamagne Tha God stop by to provide their take on the night's theme.
Hollywood and Race
Actor/comic David Alan Grier joins Christian and Sherrod to discuss race in Hollywood; actress Shenaz Treasurywala offers a third-party perspective on the topic.
Ann Coulter discusses politics with Christian and Sherrod; comic Helen Hong offers a third-party perspective.