Black Scorpion
After her father is shot by a crooked district attorney, Angel City police Detective Darcy Walker takes to the streets to dispense vigilante justice in the guise of the Black Scorpion.
AfterShock, an earthquake-creating villain beaten once by Black Scorpion, enlists the help of the homeless to overthrow the city's government.