Black Widow
Manipulative Dena Thompson deceives her husbands through fraud and violence, leaving them emotionally and financially devastated until police uncover her twisted criminal scheme.
When Julian Webb is unexpectedly found dead in the home he shares with his wife, a complex web of lies, love and manipulation is revealed.