Blanca
After losing her eyesight at the age of 12, Blanca is one step away from realizing her life's dream: to work for the police; however, once she arrives at the police station for an internship, she comes up against everyone's wariness.
Blanca's first case involves Margherita, a woman she briefly met at the entrance to the police station and who is found stabbed under a bridge, her eyes horribly gouged out.
Blanca finds Arianna almost dead and suspects that there was an assassination attempt; everyone at the police station dismisses the matter, except Liguori, who seems to trust the young woman.