Blindspotting
When her husband, Miles, is incarcerated, Ashley moves in with Miles' mother and half-sister.
The Ordeal
Ashley is ready to ring in the New Year with Miles, her partner of 12 years. However, when she turns the corner, her whole world is turned upside down.
Smashley Rose
It's sentencing day for Miles and tensions are high as Ashley, Rainey and Trish wait for the judge's decision. When the gavel comes down, Ashley's day is set on a path towards destruction.
Ashley and Rainey start bonding with some of Miles' old weed; Earl's parole officer pays him a visit and reveals a new parole requirement; Janelle's dates don't go so well.
Ashley bails on a visit with Miles. Janelle convinces Ashley to join her on a trip to the beach and Trish and Jacque invite themselves along. Earl has his first job interview.
Ashley's struggle with how to tell Sean about Miles' incarceration is at a fever pitch, so she enlists the Miles in her head to figure out how to tell him.