Bloody Murray
Murray finds herself in front of Lior again and has to deal with the consequences of her escape. Dana faces the uncertainty of the day after.
Dana's upcoming birthday forces Murray and Lior to collaborate and spend the day together. A chance encounter at the mall snowballs, and a little lie turns big.