Blue Dragon
Shu is a spirited boy with big dreams, but nothing he's dreamed of can prepare him for the world of magic and danger he's about to enter. When he awakens a legendary shadow named Blue Dragon, Shu finds himself thrust into an epic adventure as he and his new comrades seek to stop the evil Grankingdom from dominating the world . . .