Blue Moon
Young soldier in his early thirties, Justine Laurier did not doubt that his arrival at the head of Blue Moon, a private para-miliary society thwarts the plans of a group of unscrupulous individuals who are hiding behind the screen offered the '' national security '' and '' state secrets '' to enrich themselves with impunity in illegal activities where cash flows freely.