Blue Murder
An exciting crime drama that blends tough murder investigations with the warmth and chaos of family life. It centers on top-ranking police detective Janine Lewis (Caroline Quentin), a talented woman passionately committed to her children and her work.
Cry Me a River: Part 1
First in a two-part police drama. DCI Janine Lewis strives to solve a murder while pregnant and looking after three children on her own.
Conclusion of the police drama. The stakes are raised in the race against time to solve the case, as Janine is hit by mounting problems both on the case and at home.
Up In Smoke
DCI Lewis heads the investigation when the secretary of the local crematorium comes to her with suspicions that two bodies have been cremated in the same cremation.
When the only witness to a woman's murder is an autistic boy who cannot communicate what he saw, Janine has to get to the truth another way.