Boat Story
Strangers Janet and Samuel stumble across a haul of cocaine on a shipwrecked boat. They agree to sell it but then become entangled with a vengeful mob boss, his hit man, and the police.
When two strangers discover a haul of cocaine on a washed-up boat, luck soon turns to misfortune as they become the targets of a vengeful mob boss, his hitman and the police.
Janet and Samuel try to find a buyer for the stolen drugs, which proves trickier than they thought. Meanwhile The Tailor leaves a trail of chaos in his hunt for the thieves.
The clock is ticking for Janet and Samuel as opposing forces make moves in the sleepy town. Caught in the crossfire – can they think fast enough to stay alive?
Janet and Samuel hurtle towards their final face off with The Tailor. To everyone’s surprise, their stand-off yields unexpected results.