Boiling Point
Head chef Carly runs a new restaurant, transforming Northern English dishes into five-star cuisine, while her kitchen sizzles with high-stakes tension.
As Point North tries to impress potential investors, chaos in the kitchen pushes the staff to boiling point.
Point North caters its first wedding and the team celebrate with a huge night out; Carly learns some important news about the future of the restaurant.