Bone Detectives
Egypt's Afterlife Stowaway
Scotty Moore investigates an unmarked coffin hidden in an ancient Egyptian necropolis.
Scotty Moore examines a headless skeleton found inside a mysterious cave in Belize.
Scotty Moore investigates the strange burial of teenage girl on the northern coast of Peru.
Scotty Moore examines a body buried with the symbol of a sacred war god in Belize.