Boo, B...
Life's a B... and Then You Die
Time is running out for seniors Erika and Gia to live their best high school lives; a house party feels like a last chance for them.
Life as a dead person is a lot; Erika needs the facts but must pee first; she seeks spiritual advice from teenagers who see signs in pizza.
After ghosting Jake C., Erika needs to deal with her unfinished business; with "promposals" and paranormal activity in the air, the end is near.
Kissing away unfinished business can be fun, but questions remain; prom looms, and Erika will have to act fast; in the excitement, Gia feels unseen.
Word gets out that Erika is cool, not chill; the pressure is on as the temperature rises, frenemies square off and a troll surfaces.
Life after death has never been so popular; Gia confronts Erika and connects with Gavin; all hell breaks out when the truth emerges.