Booba: Food Puzzle
In a cozy kitchen, in the spotlight meet everyone's favorite, Booba. Today he's a chef and co-hosting a cooking show. Gather in front of the screen with your parents or friends and cook with Booba! As usual, Booba is curious, impetuous, and has a wild imagination.
Pancake Faces
Booba and Loola are in the kitchen and garnish some pancakes, making faces using different fruits.
Monster Burgers
Booba and Loola are very creative and both eat tasty burgers that are made to look exactly like monsters.
Booba and Loola turn fruits into delicious figurines, while famous chef and true fruit fan Noodle helps out.
Booba and Loola create some magic in the kitchen using only a couple of fried eggs, carrots and cucumbers.
Booba and Loola have made terrific vehicles like rocket ships and trains out of some strawberries, pineapples and blueberries.
Soft cheese makes a fantastic breakfast. But it's tastier to eat the way Booba and Loola do it.