Boss Shark
Battle of the Sexes
Witness a shark competition unlike any other, where great whites go head-to-head in jaw-dropping tests of strength. Risk it all with shark specialist Dr. Riley Elliott as he tries to answer an age-old question: Which sex reigns supreme?