Boston Blue
NYPD detective Danny Reagan teams up with Boston detective Lena Silver to investigate a deadly fire at a tech company.
Teammates
Lena and Danny are pulled into a high-stakes murder investigation when a whistleblower tied to one of Mae's court cases is found dead.
A body found pulls Lena and Danny into a tense drug investigation; Sarah and Mae navigate emotional challenges at home and in court.