Boys Over Flowers
Unassuming high school girl Jan-di stands up to -- and eventually falls for -- a spoiled rich kid who belongs to the school's most powerful clique.
Not too eager to watch Jan Di dancing with one of his best friends, Jun Pyo exits the ballroom and ends up taking out his frustrations by the poolside.
Jan Di's bike is set ablaze while she is attacked with water balloons and blasted with a fire extinguisher.