Breaking the Day
Mojave Test Pilot
Circumstances on the personal front compel Elliot Seguin to question his lifelong dream of flying a self-designed experimental aircraft.
Kaila Mussell, a professional bronc rider, prepares to make a comeback after a long break that she was forced to take because of a severe neck injury.