Brewing Love
Former special forces member turned liquor salesperson Chae Yong Ju (Kim Se Jeong) is her company's top seller, known for her energetic personality and incredible strength, although she tends to put her own feelings aside to help others. However, when her company branch is at risk of closing down, Yong Ju is willing to do whatever it takes to keep it open. She decides to recruit Yun Min Ju (Lee Jong Won), an up-and-coming brewmaster who makes incredible beer, but the task is harder than it looks: Min Ju lives a quiet, rural life, keeping to himself to avoid becoming overstimulated by others' emotions. Can these two opposites find a way to work together – and will learning how to let each other in lead them to love? This 2024 Korean drama was directed by Park Seon Ho.