Brian Johnson's A Life on the Road
Pink Floyd drummer Nick Mason gives Brian Johnson a tour of his car collection in the Cotswolds and reveals the secrets behind his band's elaborate live shows.
Brian Johnson heads to New York to meet his old friend Sting, who reflects on The Police's humble beginnings, his rise to fame, the band's breakup and his pre-show rituals.
Brian Johnson heads to Dublin to meet Def Leppard front man Joe Elliott, who reflects on the band's Pyromania and Hysteria tours and the tragedies that befell them along the way.
Brian Johnson meets Led Zeppelin lead singer and lyricist Robert Plant to discuss some of the English rock band's most memorable tours.