Briarpatch
A dogged investigator returns to her border-town Texas home after her sister is murdered.
Snap, Crackle, Pop
A new suspect emerges; Allegra meets Chief of Police Eve Raytek; Jake brings snowcones.
Jake throws a party; Allegra discovers a secret; a newcomer offers warnings and cocktails.
Allegra and Singe investigate Packingtown; Jake talks to the press; it's pudding day.