Playdate with Winnie the Pooh
Piglet and the Tricycle
Pooh Bear brings a tricycle to his play date with Piglet, but Piglet is too afraid to ride again after falling off once before; Pooh tries to teach Piglet how to ride it again and again.
Pooh Bear brings a jar to his playdate with Piglet, but he doesn't know what's inside.