Britain's Best Beach Huts
Embark on an enchanting adventure as craftsman Jay Blades and interior design whiz Laura Jackson hunt for stunning seaside getaways in breathtaking locations. Celebrate UK coastal living as they uncover surprises and wonders behind each door.