Britain's Most Expensive Houses
Brokers set out to sell a property in Highgate for 40 million pounds and the home of former Liverpool FC ceo Peter Moore.
John takes on the stunning Jelleys Hollow in the heart of the Surrey hills, featured in Beauty and the Beast and Star Wars.