Bro and Me
Jie En (Yu Jie En) idolizes his neighbor Ye Hong (Joe Hsieh), who is a few years older and largely indifferent to the young admirer. When Ye Hong leaves to study abroad, Jie En is devastated. Focused on university preparations, Jie En is surprised when his parents hire a tutor who turns out to be Ye Hong himself. Living together brings joy until Jie En discovers Jing Han (Yeh Ching Han), the girl he befriended during Ye Hong's absence, is actually Ye Hong's first love. Suddenly entangled in a web of complicated relationships and confusing emotions, Jie En struggles to understand his feelings and the dynamics around him. This is a sweet story of love and friendship that explores the complexities of growing up and unexpected connections. "Bro and Me" is a 2019 South Korean romance drama directed by Chen Mengwei.