Bubble Up
On Ha Young (Kim So Hee) is 19 years old and has just completed her studies at Seoul Media High School. She dreams of launching a career in the media and becoming a content creator. Instead of going to university, she resolves to get a job. She is eventually accepted to work at a company that wants to produce YouTube-type videos for teenagers. Meanwhile, Kim Se Woon (Young Bin) is a second-year Business Studies student at Dae Han University. He gets involved in making videos for his university’s channel, but feels like his life has no direction. One day, one of his best friends convinces him to join a video-making project that involves working with Oh Ha Young. The pair are very different in many ways. But as the duo begins to work together, the sparks of romance begin to ignite. Can they make the project a success...and will love follow? “Bubble Up” is a 2022 South Korean drama series that was directed by Park Su Cheol.