Built in Birmingham: Brady & The Blues
Chronicling Birmingham City FC's transformation under new ownership, including Tom Brady's involvement, through relegation and coaching changes to their promotion-winning Championship season.
No Fear
A new dawn beckons for the seemingly cursed Birmingham City Football Club thanks to a takeover by a wealthy American consortium led by billionaire Tom Wagnerand and NFL icon Tom Brady; a shock managerial change has disastrous consequences.