Bully Hunter
The internet can be a dark place, where evil lurks in the shadows, and abusers act with impunity; a team of virtual vigilantes, led by James McGibney, are taking back the initiative, helping the helpless, and making the web a safer place.
Exposed Everywhere
At 18 years old, she posed for what she believed were private modeling photos; fifteen years later, those same images resurfaced on pornographic websites threatening her job, her family, and her safety.