Bush Wreck Rescue
Wreckless
Peter and Jason take on a mud-covered recovery that doesn’t clean up as well as expected.
Race To The Finish
Peter and Jason work against the clock to surprise Audrey with a restoration of her beloved Corvette.
Midnight Oil’s plan to unveil their 68 Chevy at a major car show is put in jeopardy; Wreckless Restorations scrambles to deliver the van.
Peter and Jason enter a demolition derby for the first time in hopes of winning a free truck from the current champ.
Midnight Oil takes a chance on a rookie mechanic while Wreckless Restorations tries to convince a demanding client to compromise.