Buying the Beach
Island Fever
Chicago natives are looking for their dream property on an island in the Florida Keys.
Dirt Cheap on the Water
Delaware couple has their sights set on the Florida Keys, in search of a budget-friendly home for their family and their boats.
Newlyweds are having budget issues while looking for their first waterfront home in Nags Head, North Carolina.
Ken and Stacy have trouble deciding on where to live on The Outer Banks, the east or the west.