Guardians of the Glades
Land of Monsters
Snake hunter Dusty Crum wages war on thousands of invasive pythons in the Florida Everglades; he is backed by a one-of-a-kind team of snake hunters.
Dusty leads the team to an abandoned missile factory near the epicenter of the snake epidemic that could hold the biggest concentration of pythons in the Everglades.
When a potentially record-breaking python escapes Dusty's grasp, his obsession to catch it brings him face to face with the massive reptile in the most dangerous solo mission of his career.