When a magical realm looks to summon heroes, they’re sorely disappointed to end up with a mediocre salaryman. Mukoda Tsuyoshi may not be a hero, but this conjuring error has given him a delicious power—Online Grocery.
The place Fel decides to bring Mukohda to get some battle experience ends up being a creepy dungeon.